DBH Serviced Office Buda Square

Pictures
Plans
Map
Street View
Open Street View
1036 Budapest, Lajos utca 48-66

Office Rental Fee (m2 / month)

36  -  57 €/m2 + VAT

Available Office Space:

2.851 m2

Min. Office Space for Rent: 14 m2

Spatial Data
Office Building Category: A category
Location: Near by Florian Square Near by Kolosy Square
Building Status: Exist
Office Space in Total: 3.354 m2
Min. Office Space for Rent : 14 m2
Available Office Space: 2.851 m2
Occupancy Rate: 15%
Financial Information
Office Rental Fee : 36  -  57 €/m2/month + VAT
Min. Rental Period: 1 month
Financial Guarantee: 2 month
Rent Calculator »
Parking
Type of Parking Spaces Parking Fee
Underground 10 €120 + VAT
Additional Info
Year of Construction: January 1, 1991
Year of Opening: January 1, 1995
Year of Renovation: June 1, 2018
A tradicionális irodaházakkal ellentétben, ahol az irodabérleti díj és az üzemeltetési költség az irodabérlés során felmerülő költségeknek csupán kisebb hányadát fedezi, szolgáltatási modellünkkel az irodabérletet komplex és flexibilis szolgáltatáscsomagban kínáljuk, mely által jelentős mértékben takaríthat meg időt, pénzt és kizárólag a saját munkájára fókuszálhat.

A DBH Serviced Office Buda Square az alábbi szolgáltatásokat biztosítja:

* Teljesen felszerelt, bebútorozott, igény szerint kialakítható munkaállomások, exkluzív környezetben, „A” kategóriás irodaházban

* Recepciós és titkári szolgáltatás: a recepción magasan képzett, tapasztalattal rendelkező, idegen nyelven is beszélő kollégák állnak rendelkezésére, hogy ne legyen gondja az adminisztrációval (telefonok fogadása, posta kezelése, faxok küldése és fogadása, stb.)

* Hozzáférés a szélessávú internethálózatunkhoz

* Egyedi elektronikus biztonsági rendszer

* Hozzáférés technikai eszközökkel felszerelt, akár 1 órára is igénybe vehető tárgyalótermeinkhez

* Közös helyiségek használata (business lounge, teakonyha, stb.)

* Napi takarítás

További előnyök a hagyományos irodaházakkal szemben:

* Nincs hosszú távú elkötelezettség: néhány hónaptól akár több évig tartó bérleti jogviszonyra vonatkozó szerződést is köthet; ez jelentős rugalmasságot biztosít cégének az üzletvitelében.

* Lehetőség terjeszkedésre vagy leépítésre: ha bővül az alkalmazottak száma, bármikor bővítheti irodájának méretét, míg felesleges irodaterület esetén a meglévőt kisebbre is cserélheti.

* Nincs szüksége jelentős tőkebefektetésre, hiszen a teljesen bebútorozott és kompletten felszerelt irodába azonnal beköltözhet.

* Áttekinthető költségek a bérlet teljes időtartamára.

* Cégünk az Alliance Business Centers Network (ABCN) szövetség tagja, így ügyfeleinknek hozzáférést biztosítunk a hálózat világszerte található több mint 600 business centeréhez.
  • Bank
  • Bar
  • Bike parking place
  • Boutiques
  • Bowling
  • Business Club
  • Cafe
  • Cashpoint (ATM)
  • Cinema
  • Commercial Area
  • Conference center
  • Courier Services
  • Fitness
  • Flower Shop
  • Hair Stylist
  • Hotel
  • Laundry
  • Locker room including showers
  • Medical Center
  • Newsagent
  • Parking for guests
  • Parking nearby
  • Pharmacy
  • Post Office
  • Restaurant
  • Retail area
  • Retail Gallery
  • Showers
  • Storage space in garage
  • Supermarket
  • Swimming pool
  • Travel agency
  • Wellness & Spa
  • Wine shop
  • Public Parking
  • Public transport
  • Gas Station
  • Governmental Office
  • Museum
  • Public Parking
  • School
Technical details
  • Access control
  • Fire-safety system
  • Wall partitioning
  • Air-conditioning system
  • HVAC
  • Attractive design of common areas
  • Smoke/heat detectors
  • Sound-proof
  • Central heating system supplied by a gas boiler house
  • Mechanical ventilation
  • Fibre optics
  • Suspended ceiling
  • Access control divided into zones
  • High quality finishes
  • Alarm system
  • Modern telecommunication system
  • Social rooms
  • Carpeting
  • Audio warning system
  • Closed Circuit Television (CCTV)
  • Storage areas on the underground level
  • Building Management System (BMS)
  • Server room
  • District-heating
Windows
  • Openable windows
  • Wooden doors
  • Tilt windows
  • Uniform windows blinds
  • Aluminium windows
Building provided services
  • Gardening services
  • Snow removal
  • Security
  • Fully equipped kitchen annexes
  • Lift maintenance
  • 24-hour security
  • Reception desk
  • Real estate administration and management
  • Cleaning windows on the outside
  • Accessibility for disabled people
Power Supply
  • UPS power supply
Lift
  • High-speed lifts
BREEM

Quick Request

Request an offer from the selected offices. Click on the icon to add more offices.

Selected Offices:
No offices selected.
(m2) (m2)

Officebuilding Filter

Rent (€/m2/month)

-

Office Space (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Number of workstations

Recommended Office Buildings

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.