Quick Request

Request an offer from the selected offices. Click on the icon to add more offices.

Selected Offices:
No offices selected.
(m2) (m2)

Officebuilding Filter

Rent (€/m2/month)

-

Office Space (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Number of workstations

Bázis Office Center

Bázis Office Center

Address: 1027 Budapest, Horvát u. 14-24.

Phone Number:  +36 20 433 6452  +36 20 489 9322 

Egy elegáns iroda épület, mely a Vár és a Rózsadomb lábánál, a Margit körút szomszédságában, frekventált helyen található, így impozáns, mégis könnyen megközelíthető bázist biztosít vállalkozásának. Vegye igénybe berendezett irodáinkat akár még ma, és ezzel egy időben tapasztalja meg a munkájában támogatást jelentő recepció és teljes infrastruktúra minden előnyét. Érjen el üzleti sikereket még hatékonyabban, felesleges költségek nélkül. Legyen szó irodabérlésről, tárgyalóbérlésről, virtuális iroda vagy székhely megoldásról. Tegye üzleti tevékenységét még hatékonyabbá, az Ön vállalkozásának profiljához és méretéhez illő, teljesen berendezett és felszerelt irodával, amelyet rugalmasan és kezdő befektetés nélkül használhat. Irodabérlés előnyei: 1. költséghatékony – hiszen nem kell beruháznia infrastruktúrára, bútorokra, mert minden a rendelkezésére áll. Ezenkívül csak azután kell fizetnie, amekkora irodahelyiséget használ, nem kell területi díjat fizetnie a közlekedők, a konyha, a mellékhelyiségek, a fogadótér és a recepció használatáért. Az irodabérlés szolgáltatásunkat pedig akár rész munkaidőben, időarányosan is igénybe veheti 2. rugalmas – mert illeszkedik cége igényeihez, akár egyszemélyes, akár többszemélyes irodára van szüksége 3. a berendezett és felszerelt innovatív irodák, munkahelyek azonnal igénybe vehetőek, nincs várakozás, nincs elvesztegetett idő 4. teljes irodai infrastruktúrát biztosít, amelybe a telekommunikációs háttér (korlátlan széles sávú Internet, Wifi, komplex telefon és faxszolgáltatás) és a teljes irodatechnikai háttér (fénymásoló, fekete-fehér és színes nyomtatók, szkenner, fax, nagy kapacitású szerverek és projektor) is beletartozik 5. az irodaház a hét minden napján, a nap minden órájában 7/24-ban nyitva áll Ön előtt, a kártyás beléptető rendszerrel a munkaidő csak Öntől függ, szabadon használhatja irodáját 6. modern „A” kategóriás irodaházi körülmények között biztosít professzionális munkahelyet Önnek és kollégáinak 7. az informatikai rendszer kezelését és karbantartását IT szakemberek végzik8. a széles körül recepciós szolgáltatás, amely biztosítja a zavarmentes munkamenetet. Hiszen a recepción sokéves tapasztalattal rendelkező kollégáik a telefon, posta és fax forgalmat teljes körűen kezelik, saját cégnevén fogadják telefonhívásait, magyarul vagy akár angolul. Emellett egyéb adminisztrációs háttérfeladatok lebonyolításában titkárnői szolgáltatások elvégzésében (óradíjas elszámolásban) és fordítás, tolmácsolás, adatrögzítés menedzselésében is számíthat rájuk. Az irodaház üzleti megjelenése mellett számtalan előnyös oldala van, melyek érezhetően megkönnyítik a mindennapi munkát. Ilyen például az épületben üzemelő 24 órás portaszolgálat, a mélygarázs, az étterem vagy a könnyű megközelíthetőség. Legyen vállalkozása a központban, ahol a 2-es Metró – Széll Kálmán téri és Batthyány téri megállók csak 5-10 percre, a 4-6-os villamos megálló csak 1 percre, sőt a 86-os, 11-es buszmegállók az irodaház előtt találhatóak. Az iroda szolgáltatásai: Berendezett irodák l Virtuális iroda szolgáltatás l Tárgyaló szolgáltatás l Székhely megoldás l

Colleagues

Kerekes Ágnes

+36 20 433 6452

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.