Új bérlők és sikeres bérleti szerződés hosszabbítások a CPI/Ablon Group irodaparkjában
February 12, 2014
2013 nyarán került a cégcsoport kezelésébe a budaörsi Orco Business Park, azonban az év hátralévő részében már jelentős sikereket ért el az irodapark megújulásában és újrapozícionálásában. A megújulást egyben névváltozás is követte - fókuszálva az ingatlan elhelyezkedésére – a project új neve Budaörs Office Park lett , egyben megkezdődött a Park meglévő bérlőivel való kapcsolatfelvétel és egyeztetés a további közös együttműködésről .
2013 novemberében az Office Park kulcsbérlője - az Opel márkát forgalmazó - General Motors 10 év bérleti időszak után, további 5 évre meghosszabbította bérleti szerződését. A dél-kelet európai márkakereskedéseket iránytó cégközpont több mint 4000 m2-en iroda-, raktár-, és tréning központ kialakítását kérte, és működéséből fakadóan rendkívüli parkoló-igénye miatt több mint 200 gépkocsi-beállót is bérbe vett. A General Motors a meglévő bérleményéből ugyanazon épület más területére költözik, melyet magasabb színvonalú műszaki tartalommal, a GM igényeinek megfelelően alakított ki a bérbeadó. A teljes egészében modernizált bérlemény birtokbaadására 2014. második negyedévében kerül sor.
A GM megújított bérleti szerződésén kívül az irodapark további nyolc bérlője döntött bérleti szerződésének meghosszabbítása mellett, és három új bérlő kötött szerződést az elmúlt két hónapban. Meghosszabbította elkötelezettségét az utasbiztosításokkal foglalkozó AGA International S.A. Magyarországi Fióktelepe, a Gustav Kaeser Training, az internetes kereskedő EMOS HU Kft., az építőipari termékeket forgalmazó Esal Hungária Kft., az elektronikus számlázási megoldásokat biztosító Maxonis Szolgáltató, a SCHÖCK Hungária Építőipari és Kereskedelmi Kft, a BARATEX-BUDAPEST Kereskedelmi Kft., valamint az élelmiszeripari termékeket importáló Farm-Frites Kft is.
2014 elején három új bérlő költözött be a számukra kialakított irodákba. Csehországból érkezett és nyitotta meg magyarországi leányvállalatát a Raycom, egy telekommunikációs eszközöket forgalmazó vállalat. Két új magyar kisvállalkozás, a Stratégia 21 üzleti tanácsadó és a Tablet Center szoftver-oktató is az ingatlan együttest választotta új irodájának helyszíneként. Mindannyian kiemelték, hogy az irodaválasztásban a park felszereltsége mellett döntően befolyásolta őket a budaörsi lokáció: az M0-M1-M7 autópályákon könnyen elérik lakóhelyüket, ügyfeleiket és a – a Raycom esetében – cseh és szlovák cégközpontjukat.
A Budaörs Office Park modern megjelenése, kiváló elhelyezkedése, tágas, zöld környezete és könnyű megközelíthetősége mellett azzal is előnyt élvez a budapesti lokációkkal szemben, hogy versenyelőnyt biztosít székhelyként használó cégeknek. „Potenciális partnereink figyelmét minden alkalommal felhívjuk arra, hogy a helyi iparűzési adó mértéke 2013. január elsejétől visszamenőleg 2%-ról, 1.9%-ra, majd 2014. január elsejétől 1.8 %-ra csökkent. Ez tetemes adóelőnyt biztosít a nagyobb bevételű hazai és nemzetközi vállalkozások számára. Határozottan arra számítunk, hogy az irodapark kihasználtsága ez év második felétől jelentősen emelkedni fog” – hangsúlyozta Lovro Adrienn, az ABLON magyarországi igazgatója.
We use cookies to optimise site functionality and give you the best possible experience.
This site uses cookies to store information on your computer.
Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
Accept Recommended Settings
Necessary Cookies
Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.
Analytics
Analytical cookies help us to improve our website by collecting and reporting information on its usage.
Marketing
We use marketing cookies to help us improve the relevancy of advertising campaigns you receive.
Social Sharing Cookies
We use some social sharing plugins, to allow you to share certain pages of our website on social media.