Vital Business Center

Pictures
Plans
Map
Street View
Open Street View
1134 Budapest, Róbert Károly körút 70-74.

Office Rental Fee (m2 / month)

9 - 15 €/m2 + VAT

Service Charge: €4/m2/month + VAT

Available Office Space:

3.500 m2

Min. Office Space for Rent: 250 m2

Spatial Data
Office Building Category: A category
Location: Near by Árpád bridge Pest side
Building Status: Exist
Office Space in Total: 18.605 m2
Min. Office Space for Rent : 250 m2
Available Office Space: 3.500 m2
Add-on Factor: 3.25 %
Financial Information
Office Rental Fee : 9 - 15 €/m2/month + VAT
Service Charge: €4/m2/month + VAT
Min. Rental Period: 36 month
Financial Guarantee: 3 month
Rent Calculator »
Parking
Type of Parking Spaces Parking Fee
Underground €100 + VAT
Near Public Transports
Subway: M3
Tram: 1, 14
Bus: 105
Additional Info
Year of Construction: January 1, 2009
Year of Renovation: January 1, 2018
Vital Business Center 18.600 m2 össz bérbadható irodaterülettel kitűnő lehetőség mindazok számára, akik egy jó minőségű és kedvező lokációval rendelkező irodaházat keresnek.
Már csak 4.500 m2 szabad irodaterület és hozzá tartozó parkoló keresi leendő hosszútávú bérlőjét, ebben a gyönyörű és prémium anyagokkal kivitelezett irodaházban, akár azonnal költözhető már kialakított irodaterületekkel.
A Vital Business Center 2009-ben épült a legmagasabb minőségi standardok szerint, prémium anyagok felhasználásával.Az irodaház közösségi terei az elmúlt és az idei év folyamán teljes át lesznek alakítva, megfelelve ezzel az aktuális bérlői igényeknek, trendeknek. Ez az irodaépület nem eladásra készült, ezért a tulajdonos mindvégig az épület és beépített anyagok magas színvonalát tartotta szem előtt.
Az épületben "in house" szolgáltatások széles skálája szolgálja az irodaház bérlőink kényelmét:
- Étterem
- Kávézó
- Étel és italautomaták
- Konferenciaterem
- Posta
- Bankautomata
- Varroda és ruhatisztító
- Autómosó
- Elektromos autótöltő
- Bicikli tároló és biciklis öltöző
- Zárt zöld relaxációs terasz és kert
Az épület 100m-es környezetében benzinkút és bevásárlási lehetőség, 500 m-es környezetében orvosi rendelő, gyógyszertár,kórház, okmányiroda és önkormányzat található.
Az épület 2 önálló szárnyból áll, mindkét szárny 8 emelet magas és önálló recepcióval rendelkezik, a felső szintekhez tartozó teraszok tovább emelik az amúgy is színvonalas irodaterületek presztízsét. Az épületben összesen 6 db lift és 2 db vendéglift szolgálja az irodaház dolgozóinak kényelmét.
Az épület alatt kétszintes, 260 férőhelyes mélygarázs található, melyben heti 3 napon autómosó is működik.
Az irodaterületek kialakításának csak a bérlő fantáziája szabhat határt, „open office” és cellázott irodakialakítás egyaránt megvalósítható. Minden irodaterület rendelkezik természetes napfénnyel, nyitható ablakokkal és árnyékolókkal, az irodákban álpadló található. A szinteken konyha és étkező rész került kialakításra a munkatársak részére, valamint minden szinthez külön vizesblokk tartozik. Az épület teljesen akadálymentesített, így fogyatékkal élő embertársaink számára is teljességgel átjárható és használható.
Vital Business Center irodaház a Váci irodafolyó közvetlen közelében található, Budapest XIII. kerület Angyalföld szívében. Az irodaház könnyen megközelíthető gépkocsival és tömegközlekedéssel egyaránt. Az épület közvetlen közelében találhatók az 1-es, 14-es villamos, valamint a 105-ös buszmegállók. A 3-as (kék) metró szintén a közelben található, gyalogosan is könnyen elérhető.
  • Bike parking place
  • Cafe
  • Car wash
  • Cashpoint (ATM)
  • Conference center
  • Laundry
  • Locker room including showers
  • Newsagent
  • Parking nearby
  • Post Office
  • Restaurant
  • Storage space in garage
  • Public transport
Technical details
  • Storage areas on the underground level
  • Closed Circuit Television (CCTV)
  • High quality finishes
  • Attractive design of common areas
  • Fibre optics
  • IP switchboards
  • Wall partitioning
  • Server room
  • Carpeting
  • Social rooms
  • Sound-proof
  • Suspended ceiling
  • Exhaust system
  • HVAC
  • Modern telecommunication system
  • Building Management System (BMS)
  • Fire-safety system
  • Smoke/heat detectors
  • Access control
  • Raised floors
  • Mechanical ventilation
  • Switchboard
Meters
  • Individual energy consumption meters
  • Utility meters
Windows
  • Wooden doors
  • Openable windows
  • Tilt windows
Building provided services
  • Lift maintenance
  • Real estate administration and management
  • Cleaning windows on the outside
  • 24-hour security
  • Reception desk
  • Snow removal
  • Fully equipped kitchen annexes
  • Gardening services
  • Security
  • Accessibility for disabled people
Power Supply
  • UPS power supply
  • Auxiliary power supply
  • Main power supply
  • Emergency power supply
Lift
  • High-speed lifts

Quick Request

Request an offer from the selected offices. Click on the icon to add more offices.

Selected Offices:
No offices selected.
(m2) (m2)

Officebuilding Filter

Rent (€ /m2/month)

-

Office Space (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Number of workstations

Recommended Office Buildings

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.