Bajnok Irodaház

Pictures
Plans
Map
Street View
Open Street View
1063 Budapest, Bajnok u 13.

Office Rental Fee (m2 / month)

8.5 €/m2 + VAT

Service Charge: €3.75/m2/month + VAT

Available Office Space:

540 m2

Min. Office Space for Rent: 275 m2

Spatial Data
Office Building Category: B category
Location: Near by West railway station
Building Status: Exist
Office Space in Total: 3.500 m2
Min. Office Space for Rent : 275 m2
Available Office Space: 540 m2
Rentable Offices : 275 m2
Occupancy Rate: 85%
Financial Information
Office Rental Fee : 8.5 €/m2/month + VAT
Service Charge: €3.75/m2/month + VAT
Min. Rental Period: 12 month
Financial Guarantee: 2 month
Rent Calculator »
Parking
Type of Parking Spaces Parking Fee
Underground 38 slots €100 + VAT
Near Public Transports
Subway: M1, M3
Additional Info
Year of Construction: January 1, 1996
Tisztelettel figyelmébe ajánlom a Bajnok Center Irodaházat, amely a 6. kerületben a Kodály Körönd és a WestEnd közelében található. Az ajánlott 275m2-es terület az 5. emeleten az udvari vagy a utcai fronton található, ahol a kért kialakítás megoldható lenne. Lehetőség van továbbá a 6. emeleten kialakított 130 m2-es konferenciaterem használatára is ahol céges rendezvényeket vagy képzéseket, prezentációkat lehet tartani. Az irodaház kétszintes mélygarázzsal is rendelkezik. Két metro megálló is van az irodaház közvetlen közelében Az irodaház kialakítása lehetővé teszi, hogy szinte minden iroda természetes fény kapjon. A szoba kialakítás rugalmas, a bérlői igények maximális figyelembe vételével alakítjuk át, ha szükséges..
A Bajnok irodaház a Kodály Körönd metrómegállótól kb. 100 méterre található. A West-End kb. 900 méterre található.
  • Conference center
  • Fitness
  • Locker room including showers
  • Parking nearby
  • Showers
  • Storage space in garage
Technical details
  • Central heating system supplied by a gas boiler house
  • Suspended ceiling
  • Fire-safety system
  • Sprinklers
  • Air-conditioning system
  • Building Management System (BMS)
  • Switchboard
  • Smoke/heat detectors
  • Storage areas on the underground level
  • Alarm system
Windows
  • Aluminium windows
Building provided services
  • 24-hour security
  • Lift maintenance
  • Fully equipped kitchen annexes
  • Reception desk
  • Accessibility for disabled people
Lift
  • High-speed lifts

Quick Request

Request an offer from the selected offices. Click on the icon to add more offices.

Selected Offices:
No offices selected.
(m2) (m2)

Officebuilding Filter

Rent (€/m2/month)

-

Office Space (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Number of workstations

Recommended Office Buildings

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.